Petycje

Informacja na temat rozpatrywanych petycji w 2019 r.

1.1 Numer petycji: 7/2019

1.2 Data złożenia: 15.10.2019r.

1.3 Przedmiot petycji: Dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie Gminy procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych

1.4 Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycję (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust. 3 ustawy o petycjach): Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13, 00-412 Warszawa

1.5 Zasięgane opinie: -

1.6 Przewidywany termin rozpatrzenia: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji

1.7  Termin rozpatrzenia: 05.11.2019r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2019 11:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Szczepanek
Ilość wyświetleń: 581
06 listopada 2019 11:41 (Izabela Szczepanek) - Dodanie załącznika [odpowiedz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2019 11:41 (Izabela Szczepanek) - Dodanie załącznika [petycja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2019 11:37 (Izabela Szczepanek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)